Jsme největším světovým poskytovatelem služeb outsourcingu Call Center. Od 1978 roku ve světě a od 1997 také v Polsku, poskytujeme naším klientům nejvyšší kvalitu na poli obsluhy klienta. Pracujeme s lidmi a pro lidi, nabízejíc maximální odhodlání a efektivitu, na každém etapě komunikace s klientem. Teleperformance Polska je: Aktuální držitel prestižního ocenění Nejlepší outsourcingová firma roku a také ocenění za inovace v outsourcingu; Stabilní zaměstnavatel s pevnou pozicí na trhu; Firma, která inspiruje, motivuje a oceňuje práci svých zaměstnanců; Místo práce: Varšava, Polsko Co na Tebe čeká? Obsluha příchozích hovorů (helpdesk); Telefonická pomoc zákazníkům týkající se technických problémů s výpočetní technikou; Řešení problémů úzce svázaných s harwarovou problematikou; Provádění vzdálené diagnostiky a konfigurace výpočetní techniky; Poskytování poradenských služeb v oblasti harwaru; Co očekáváme? Dobré komunikační schopnosti (Čeština na úrovni rodilého ml