Pracovní činnosti: • Vedení diáře nadřízeného zaměstnance. • Organizování pracovních cest (letenky, ubytování). • Příprava podkladů, formálních dokumentů pro nadřízeného zaměstnance. • Zajištění překladu dokumentů, tlumočení jednání. • Tvorba reportů, statistik, prezentací. • Příprava podkladů pro jednání a porady, zpracování zápisů z nich. • Zajištování občerstvení při jednáních managementu. • Péče o návštěvy. • Komunikace s obchodními partnery. • Objednávání květin, dárků pro obchodní partnery apod. • Vyřizování obchodní korespondence. • Obsluha datových schránek. • Aktualizace obchodních dat společnosti, údajů v Obchodním rejstříku, profesních sdruženích, asociacích atd. • Zajištování ověření písemností u orgánů státní správy. • Správa došlé a odchozí pošty, včetně elektronické. • Zajištování kancelářských potřeb. • Vykonávání dílčích administrativních prácí, obsluha kancelářské techniky (fax, scanner, záznamník, kopírka, . . . ). • Archivace dokumentů. Kvalifikační p