WorkingPark nabízí volnou pracovní pozici OPERÁTORKA CALL CENTRA OSTRAVA. Je třeba, aby se uchazeči zaregistrovali do systému WorkingPark na adrese www. workingpark. com. Informace o uchazečích jsou zasílány přímo zaměstnavateli, který řídí výběrové řízení. Zaměstnavatel komunikuji s uchazeči přes systém WorkingPark. Vaším úkolem bude: - aktivní telefonování (90% pracovní náplně) - telefonické kontaktování potenciálních a stávajících klientů, domlouvání obchodních schůzek - zpracování a zakládání údajů do firemní databáze, další činnosti dle zadání nadřízeného (10% pracovní náplně) Požadujeme: -znalo st polského jazyka slovem i písmem -obchodního ducha - přirozenou inteligenci, výborné komunikační dovednosti (bez vady řeči) - uživatelskou znalost práce na PC (MC Office, internet) - orientace na klienta a úspěch – „tah na branku“ - spolehlivost, pečlivost a proaktivní přístup - chut neustále na sobě pracovat a vzdělávat se